ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ تو بزن تا من برقصم - مهستی

آهنگ بسیار زیبای  تو بزن تا من برقصم از مرحوم مهستی

بسه دیگه دنیا دیگه بسه ، تو دیگه کار نده دستم من به ساز تو می رقصم ، تو بزن تا من برقصم

همه صبرو قرارم  همه یارو دیارم همه چیم رفته ز دستم تو بزن تا من برقصم .


دانلود این آهنگ

نظرات 3 + ارسال نظر
jalal 23 مرداد 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

ننمیدونم چرا دانلودش نمبکنه

hamed 26 اسفند 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

Be yade Ruzaye Ghaaadim

رامین 14 مهر 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

مرسی خوب بود! دوستان عزیزی که نتونستن دانلودش کنن اگه با گوشی دانلود می کنن چند ثانیه دانلود رو لمس کنن و نگه دارن بعد گزینه ی ذخیره یا سیو رو بزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد