ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ حنا خانوم با صدای ابی

آهنگ بسیار زیبا و شاد از ابی


حنا حنا، خانوم حنا

چه اسمیه اسم شما

ناز آهنگ بهاره

صدای نرم زم زمه میون بارون و گله

بوی عاشقونه داره

عروسیه ستاره ها تو اوج چشمان شما

یه افق منظره داره

 .. .. .

حنا خانوم دل من یه جای قصه انگار منتظر شما بود ...


دانلود این آهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر 24 خرداد 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

خواستم به همراه نظر آدرس وبلاگ خودمم بنویسم،ولی خودم میدونم که چه قدر ناراحت کنندست که وقتی با ذوق و شوق میری تا ببینی نظر مردم درباره مطلبت چیه میبینی نظر تبلیغاتیه،برای همین دوست دارم که نظرم رو راحت بهت بگم،معرکه بود،ممنون، وبلاگت هم بسیار زیباست،خسته نباشید اما ای کاش پردازندت به جای بلاگ اسکای میهن بلاگ بود چون کمی آسون تره،اصلا به من چه،راستی یه توصیه یه لینک دیگه با کیفیت بهتر بزار تا هرکی خواست اونی که دلش می خواد رو دانلود کنه،البته میدونم آپلودش سخته اما باز بهتره و کلاس وبلاگت رو بالاتر میبره،منم یه وبلاگ نویس تازه کارم و وقتی وبلاگت رو دیدم به خودم گفتم وای چقدر از دنیا عقبم،وبلاگت هم بوک مارک کردم،خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد