ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ محض خدا پشت سر من همه جا بد نگو - شماعی زاده

آهنگ بسیار ناز از شماعی زاده

دنبال تو یه عمری بود تو آسمون می گشتم
یکی نبود بهم بگه که نا به جا می گشتم
راهی شدم دوون دوون به شهر تو رسیدم
تو کوچه هاش پرسه زنون به هر جا سر کشیدم
حالا که من در به در شهر توام کو به کو
قصه ی تنهایی من رو می دونی مو به مو
محض خدا پشت سر من همه جا بد نگو
بد نگو، بد نگو، بد نگو نگو نگو نگو
اینجا توی شهر تو من عشقو پیدا کردم
حرفای این و اونو صد دفعه حاشا کردم
دنبال تو می گشتم عشقو بهونه کردم
وقتی بهت رسیدم اشکو روونه کردم
حالا که من در به در شهر توام کو به کو
قصه ی تنهایی من رو می دونی مو به مو
محض خدا پشت سر من همه جا بد نگو
بد نگو، بد نگو، بد نگو نگو نگو نگو

 

 دانلود این آهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
d@vod 3 اسفند 1393 ساعت 02:09 ق.ظ

مرسی،این اهنگ خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد