ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر

آهنگ زیبا و آرام مسافر با صدای راد  
 

با تو هستم ای  مسافر ای به جاده تن سپرده
ای که دل تنگی غربت
منو از یاد تو برده
هنوزم هوای خونه
عطر دیدار تو داره
گل به گل گوشه به گوشه
تورو یاد من میاره
+++
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی
++
به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه می شود دوباره از تو یاد خاطراتم
+
به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو بر میگردم از من
-
آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر
با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر
 

دانلود این آهنگ


دانلود کل آلبوم سعید راد


نظرات 17 + ارسال نظر
جلیل 7 شهریور 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
هر دفعه میام دانلود کنم نمیشه؟چی کار باید کنم؟

سناتور 6 آبان 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بوددددددددددددددددددددددددد
خیلییییییییییییییییییییی
دنبال این آهنگ بودم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

گندم 22 آذر 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

احححححححححححححححححححححححححححححح
دانلود نمیشههههههههههههههههههههه

مصطفی 6 فروردین 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://mostafaaray.blogfa.com

سلام میشه روش دانلودش رو به وبلاگ بفرستین حتما

امیر حسین 9 مرداد 1391 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.14415.blogfa.com

بابا جووووووووووووووووووووووووون دانلود رو به دوکیفیت 128 320 بزارین تا بتونیم راحت دانلود کنیم این بچه بازی ها چیه. ای بابا

صابر 28 آبان 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

چرا دانلود نمیشه

aaaa 21 آذر 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

تو رو خدا آهنگ شو به ایمیلم بفرستیم شدیدا لازمش دارم تو روخدااااااااااااااا خواهش میکنم

ایزاک 16 بهمن 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://saddarvaze.blogfa.com

dash damet garm kheyli nasakhe in ahang boodam,hala khanandeye asliye in ahang hamin khanandast?

محمد 14 فروردین 1392 ساعت 03:10 ق.ظ

از خوشحالی گریم گرفت خیلی دنبال این اهنگ بودم تو هر سایتی میرفتم دانلود نمیشد اینجا هم کمی دانلودش سخت بود اما به زور دانلود کردم مرسی دست همتون درد نکنه .خیلی خوشحالم با این اهنگ کلی خاطره داشتم

علی 14 فروردین 1392 ساعت 03:11 ق.ظ

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

علی 22 فروردین 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام ممنون
این آهنگ منو یاد پادگان قوشچی میندازه بهار سال 87
خیلی خاطره انگیزه امیدوارم دوستانی که داشتمو بار دیگه ببینم

تنها 19 خرداد 1392 ساعت 07:05 ب.ظ

ممنونمن این شعرو نیاز داشتم واقعا..اخه منم دل شکسته ام...بازم ممنون

زه 11 تیر 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

عالیییییییییییییییی

بابل 0111 2 مهر 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

دمتون گرم دو ساله دارم دنبال این آهنگ میگردم بعضی از سایتا و وبلاگا مرجع دانلودشون معتبر نیست ولی وبلاگ شما از هر نظر 20 بیست هست دستتون درد نکنه....
محمدجواد علی نیاء

[ بدون نام ] 7 اسفند 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

دانلودنمیشه من عااااااشق این اهنگم

بیت اله جعفری 3 مهر 1393 ساعت 09:22 ق.ظ

خیلی خوبه ازت ممنونم

[ بدون نام ] 17 مهر 1393 ساعت 07:40 ب.ظ

خیلی خیلی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد