ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ فقط صدام کن امید

آهنگ بسیار زیبای امید

 فقط صدام کن واسه اشکات شونه میشم. فقط صدام کن تو دیوونه می شم . فقط صدام کن تورو تنها نمی زارم ...

 

 

 

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
سرور از اهواز 3 فروردین 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

بهترین آهنگیه که تا حالا شنیدم ولی نمیتونم دانلودش کنم خواهش میکنم پیگیریش بکنید من با این اهنگ خاطره های قشنگی داریم و خیلی دوستش دارم

سناتور 15 آبان 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

عالی بود
خیلی راحت دانلود شد

سلام.من دنبال اهنگ اسون وداع کردم باهات.
کاشکی میافتادم به بات..
اگا بیداکردین خوشحال میشم خبر بدین..

fatemeh 24 آبان 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

ازاین آهنگ خیلی خوشم میاد اما دانلود نمیشه

selin 30 آبان 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام ممنون میشم اگه این آهگ رو برام بفرستین آخه نتونستم دانلودش کنم.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد