ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ رو در و دیوار این شهر همش از تو یادگاره

محمد زارع - آهنگ بسیار زیبای رو در و دیوار این شهر 

دانلود آهنگ 

 

 

 

رو در و دیوار این شهر
همش از تو یادگاره
توی این کوچه تاریک
منو تنها نمیذاره

یاد حرفهای قشنگت
که تو قلبم لونه می کرد
یاد دلتنگی چشمات
که منو بهونه میکرد

میزنه آتیش به جونم
پس کجایی مهربونم
آخه من ترانه هامو
واسه کی پس بخونم؟

دل من هواتو کرده
آخ کجایی نازنینم
کاشکی بودی و می دیدی
بی تو من تنها ترینم

توی این بازی که ساختی
من همه هستیمو باختم
زیر پات گذاشتی آخر
عشقی که من از تو ساختم

اگه تو دوستم نداشتی
از دلم خبر نداشتی
دلت از سنگ شده انگار
که منو تنها گذاشتی

میزنه آتیش به جونم
پس کجایی مهربونم
آخه من ترانه هامو
واسه کی پس بخونم؟

دل من هواتو کرده
آخ کجایی نازنینم
کاشکی بودی و می دیدی
بی تو من تنها ترینم

می شینم منتظر اینجا
تا تو برگردی دوباره
تا بشینی پای حرفهام
بریم تا ماه و ستاره

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 9 شهریور 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

خیلی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رویا 28 مهر 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

واقعا عالی بود. مرسی

kopol 19 آبان 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

age momkene in taranaro ba hajme kamtar vasam mail konin. mersiiiiii5

مهدیارz.r 20 آذر 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.music-z.r.blogfa.com

باسلام خسته نباشی این رو درو دیواره دانلود ندار به ماهم سر بزن

سید جعفر موسوی 25 بهمن 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://jkhonzar.blogfa.com

سلام خوبی خوشی ممنون از بابت این آهنگ که تونستم بعد یک سال گیرش بیارم ممنون تشکر این مدیریت

عرفان 7 شهریور 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

مرسی از اهنگ به این قشنگی

آرزو 10 مهر 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

واقعا دمتون گرم بدجوری دلم هوای این آهنگو کرده بود

اهنگ قشنگی بود و خواهد بود

بی او 25 بهمن 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://harfedel22.blogfa.com

ممنون..

علی 14 اردیبهشت 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

عالیییییییی بود

theamblogsky 9 بهمن 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://blogsky.com

باسلام

به دلیل گزارش چندین تخلف از سوی وبلاگ شما توسط کاربران بلاگ اسکای وبلاگ شما در استانه حذف می باشد
برای جلوگیری از حذف وبلاگ به ادرس زیر که صفحه مخفی بلاگ اسکای میباشد مراجعه کرده و وارد وبلاگ خود شوید ومطالبی که قرمز خط خورده اند را حذف یا اصلاح نمایید
در صورد روبه رو شدن با (مشکل شما حل شد) دیگر نیازی برای اصلاح نمی باشد

ادرس صفحه مخفی:http://uses.ir/853905

توجه این ادرس مخصوص به وبلاگ شماست و شماره اخر ادرس مختص وبلاگ شما از دادن ان به دیگران خودداری فرمایید

ایمیل بخش رسیدگی به تخلفات:theamblogsky@blogsky.org

با تشکر مدیریت بخش رسیدگی به تخلفات بلاگ اسکای

محمد 13 دی 1395 ساعت 03:20 ق.ظ

دسخوووووووش موفف و پایدار باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد