ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود الهه ی ناز با صدای معین

آهنگ زیبا و ماندگار الهه ی ناز معین


    باز

ای الهه ناز

با دل من بساز

کین غم جانگداز

برود ز بَرم

    گر

دل من نیاسود، از گناه تو بود

بیا تا ز سر، گنهت گذرم

    باز، می‌کنم دست یاری، به سویت دراز

بیا تا غم خود را، با راز و نیاز، ز خاطر ببرم

    گر، نکند تیر خشمت، دلم را هدف

به خدا همچو مرغ پر شور و شعف، به سویت بپرم

   
    آن که او ز غمت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو بیش از این بهر چیست؟

    تو الهه نازی، در بزمم بنشین، من تو را وفا دارم، بیا که جز این، نباشد هنرم
    این همه بی وفایی، ندارد ثمر، به خدا اگر از من، نگیری خبر، نیابی اثرم


دانلود این آهنگ




همچینین ببینید از معین:


آهنگ شهرو چراغون میکنم با صدای معین
آهنگ طناز من با صدای معین
آهنگ به دیدارم بیا با صدای معین
آهنگ پا به پای تو میام هرجا بری با صدای معین
آهنگ عاشق تر از من چه کسی با صدای معین
آهنگ صبحت بخیر عزیزم با آنکه گفته بودی دیشب خدانگهدار با صدای معین
آهنگ الهه ی ناز با صدای معین
آهنگ هوای خونه از دوریت داره هر لحظه میگیره - معین
آهنگ همدم از معین
آهنگ بچه های البرز - معین
آهنگ بی قرار معین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد